Merhaba anneler 15+2 günlüğüz bayramdan sonra yavaş yavaş kıyafet almaya başlamak istiyorum ama kıyafetlerle ilgili hiçbir bilgim yok yeni doğan kaç takım almam lazım zıbın kaç tane almam lazım ince mi kalın mı
Bugün bi mağazaya girdim cm ile yazıyor ay ay yazmıyor eşimle birlikte gittik eşim bunları bilmediğim için bana anne olmaya hazır mısın sen dedi ağladım ağlıcam neye göre alıcam ne alıcam hiç bilmiyorum lütfen yardım eder misiniz tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim teşekkür ederim şimdiden 🥹🙏