Kayramelisa97 Kızlar ikinci gebeliğim 14 haftalık elimle bastırınce pıt pıt bşe atıyor İlk gebeliğimde 9 ay boyunca hiç hissetmedim sağlıklıydı bebeğim Ama bunda elimle bastrnca hissediyorum Yada bağırsak hareketimi
Cimenn1223 Kayramelisa97 erken kuzum 16 da hissedersin en erken oda vücut yapina bagli ilk 2.farketmiyor tamamen vücut yapinla alakali kizimi 16 haftalikken minik minik hissetmiştm
melekmi22 Kayramelisa97 maşallah benim yavrusum da kıpır kıpırdı hala aynı bende ilk 14de hissettim ama sadece bir kere döndü onu hissettim sonra 15de yavaş yavaş hissetmeye başladım ilk gebeligim hemde bence bebeğe gore değişen bisey bide ister istemez ben hep dinledim hissetmek için baktım dokundum 15 itibarı ile hep hissettim bebisimi 🙃
Caglab Kayramelisa97 benim doktorum 14de hissedersen literatüre geçersin demişti😅 bağırsak hareketiymiş.2.gebelikte anca 16da başlarsın demişti
Kayramelisa97 Cimenn1223 aynen erken dimi İnşallah bunu hissederim İlkini hiç hissetmedim hemde hiç 9 ay
Kayramelisa97 Serrabade çok şükür çok sağlıklı ama karnımda hiç oynamadı şaka gibi çok endişelendim çok üzüldüm inşallah bu oynar 🥰
Cimenn1223 Kayramelisa97 ama haraketi etkiler mi ki benm yegenimin de delik vardi son aylara dogru cok sert tekmeleri olur can acıtıcak şekilde şaşırdm hissetmemenize
Betul_ela0 Bende hissediyordum o haftalarda küçük kıpırtılar benimde ilk gebelik değil şuna 18. Haftalık olduk şükür 🙏