Anneler 13 haftaliğim 4 haftalikken öğrendim 10.haftaya kdr yoğun kasık ağrılarım oldu mide bulantilarim oldu (istifra etmedim) nefes nefese kaliyordum iki iş yapinca 10.hafta dan sonra hic bir belirtim olmadi yatarken kalkarken hamile kalmadan önceki hayatimi yaşıyorum kontrole bayramdan snra gidicem endişelenmye başladm bir sorun olsa vücut bir sekilde belli eder diye düşünüyorum kanama agri gbi vb. 2.trimester balayi evt biliyorm henüz 2 trimestere girmedm ama 1 haftam var girmeye 10.hafta dan beri bu şekildeyim benimle ayni durumda olan var mi