HilalAhmet35 Kızlar İzmirde doğum yapacak olanlarınız var mı ? Bir de hangi hastanede ne kadara muayene ve doğum ücreti istiyorlar bir bilginiz var mı ? Ben hala karar veremedim nerede muayene olacağıma..
Ozgis1s HilalAhmet35 ben Karataş hastanesine gidiyorum Ocak ayında 25 bin e sabitlemiştim doğumu ama 2 hafta önce arkadaşım sormuş 35 demişler. Muayene de şu an galiba 950 olmuştu zam geldi
Emirr16 Ekol sağlık grubu sada hastanesi 29 bin olarak sabitledik paket olarak bu fiyat içinde fotoğraf çekimi dahil
Emirr16 miamom şule hanıma gidiyorum. İlk zamanlar 32 de sabitliyorlardi şimdi 36 da sabitlemeye başlamışlar.
HilalAhmet35 Ozgis1s Ben 1 hafta önce sordum sabitlemeyide yapıyolar aralık ayı için bana 47.000 dediler çok istiyordum orada doğum yapmayı eski doktorum oraya gitti ama çok fazla geldi bana
Ozgis1s HilalAhmet35 çok çabuk zam geliyo Karataş a ya. 7 aylık hamileyim muayene ücreti ilk başladığımda 600 tlydi şuan 950 oldu 3-4 kere zam geldi. Doğum desen 20ydi ilk sorduğumda şuan 47 diyolar her ay zam geliyo her hafta zam geliyo bu ne böyle buraya takipli olmasam doğum paketi satın almasam bırakıcam dakikasında ya
HilalAhmet35 Ozgis1s Merve Durmuş sanırım görüp görebileceğim en güzel doktordu. Doğumumdan sonra herkes hayranlıkla bahsediyordu ondan.. Ama nasipp iştee 🤦🏻♀️