MuhammedYusuf56 Arkadaşlar çok sancım var ayağa bile zor kalkıyorum ama ne suyum geldi nede nişan var sizce hastaneye gideyim mi yoksa sancımı evdemi çekeyim ilk doğumum değil ama bebeğime birşey olsun istemiyorum aynı durumda olan varmı