Btlbet Sezeryan oldum o sırada bebek cıktı baktım doktorum hala dıkıyor bıseyler oluyor dedm doktor sorun mu var.sıkıntı yok dedi yapısıklık vardı dedi korktum ama sıkıntı yok ameliyatlarda olabilir dedi.var mı yasayan
ssevilmommy Btlbet doktor sıkıntı yok demişse yoktur kuzum. Benim bir bilgim yok, ilk sezaryanımda bir sorun yaşamadım inşallah 2. Dede yaşamam