Kızz yok gelince geliyo sezaryenle alakası yok:) vallahi o da şans.. 3 normal doğum yapan annem hiçbirimizi emzirememiş sütü olmamış mesela hiç. Halam 2 sezaryen oldu foşur foşurdu sütü.. hastanede gelmeyince zaten mama veriyolar bebeğe sorun olmuyor, yeter ki sütün olsun da gerekirse 1 hafta sonra gelsin hiç önemli değil