Prmdkanneee Kızlar bulantı kusma değil de mide yanmaları mide agrisi olan oldu mu, gaz gibi de bilemiyorum çok garip
bebegim35_ Prmdkanneee ben yaşıyorum canım o kadar ağrı çektim ki ağlamaktan bir hal oldum doktorum gaviscon içebilirsin demişti içtim ve iki gündür agri yaşamıyorum şükürler olsun bir de yediklerime iyice dikkat etmeye başladım haşlama tarzı şeyler tüketiyorum o da iyi geldi
Zey__23__ Prmdkanneee off hem de nasıl toplasan 10 15 kere anca kusmuşumdur ama mide ağrısı öldürdü beni gastrit de var zaten şimdi 34 haftalığım tekrar yanmalar başladı normal artık yapacak birşeyimiz yok malesef daha yolun başındasınız geçer inşallah
Melek0732 6+6 dayım hiçbir belirtim yok ne mide bulantısı kusma yanma yok sadece çok sık tuvalete gidiyorum göğüslerim büyüyor ve aşırı derecede şişlik var gören 4 aylık mı diyor
sutlukahve_ Melek0732 yaa o şişlik bende de var neden oluyor ki herkes ne çabuk göbeğin çıkmış göbeğin baya büyük olacak heralde diyor
Prmdkanneee tugces95 Zey__23__ sutlukahve_ bebegim35_ Melek0732 kizlaaarr hepimiz aynı şeyleri yaşıyoruz mide ağrısı şişkinlik gaz yani bende de var hepsi hem erken kimseye soulemeyim diyorum ama bu göbeğin açıklaması yok 😂 bide mide ağrıma sanırım muz iyi geldi deneyin derim 🥲