Kubrakubra121 Dün ki testlerim de daha koyuydu max yazan kısım bunda yumurtlama mı oldu tekrar yoksa çatladı mı demek oluyor? 3 ayrı test yaptım hepsinde nasıl diye merak ettiğimden 😁
Kubrakubra121 4147 çatladı mı yumurtlama mı diye sordum aslında karışık olmuş biraz cümlelerim 😂 bi kaç gündür böyle ne zmaan çatlar acaba ya
4147 Kubrakubra121 ben de şuan seninle aynı durumdayım, bugün 3. Gün oluyor hala pik görüyorum. Çatlaması için bir iki havuç yedim abartmadan akşam bi daha bakacağım
Kubrakubra121 4147 Merhabalar bugünki ovulasyon testinizde çatlama gördünüz mü acaba aynı durumdayız die sormak istedim 🌸
Kubrakubra121 4147 bekliyorum tabi benim testimde biraz silik ama kaldıkça koyulaşmış olmadı mı acaba diye düşünüyorum 🙁
4147 Kubrakubra121 canım benimki çatlamış 2 havuç yemiştim etkisi olduğunu düşünüyorum. Senin de ilk anda silikse çatlamıştır benimki de bekletince bi tık koyulaşıyor
Kubrakubra121 4147 ayy hadi iyi o zaman ben dünden beri 6 havuç yedim akşam testi yenileyeyim bakayım aynı mı olacak 😅