teachervera Bu üçüncü bebeğim olacak Oğlumda yaza geldi beyaz lohusa gecelik giydim kızım kışa geldi kırmızı gecelik giydim bu da Eylül de olacak kısmetse. Evdekiler olmuyor sezeryan da da ben gecelikle rahat ettim hep yine pijama takımı da alacağım yanıma. Karar veremedim kızlar sizce hangisi güzel? 1️⃣ 2️⃣
Enfal_06 teachervera Eylül’de hava soğuk olmaz mi bunlar yaz için olur bence ben kollu alırım kendime benimde Eylül
Eddakayaa teachervera ikinci paylaştığının rengi daha canlı ve modeli daha güzel sanki bence 2 yi tercih et
Enfal_06 teachervera ben Ankara’da yaşıyorum da o yüzden dedim canım kız niye pembe bende kırmızı seçtim 😅