Aslinuur Kızlar aranızda riski gebeliği olup progestan kullanıp bıraktıktan ne kadar sonra doğumu gerçekleşen hanımlar var
Ys20 Aslinuur ben yaklasik 1.5 aydir progestan igne yaptirmiyorum 3 ay falan oldu fitil olarakda kullanmiyorum, serklajliyim. Bu bence kisiden kisiye gore degisebilecek bi durum. 37 haftalik olduk
seymaa7 Aslinuur Dlar ben 16.haftadan itibaren kullandım düşük ve erken doğum riski için+serklajlıydım 34.haftada ilacı kullanmayı bıraktım 39+6da normal doğum yaptım
Dlar Bina kimse cevap vermiyor nedense ,,, çünkü bende geçen aynı postu açtım ama alamadım düzgün cevap ve burda o kadar çok kullanan var ki ben hep görüyorum ama yazmıyor kimse
Albatrosss Bana 36. Haftaya kadar kullanacaksın dedi doğum için de tahmini 38. hafta dedi ama henüz yaşamadığım için bir şey diyemem. Doktor söyleminden hareketle 2 hafta gibi duruyor
Aslinuur seymaa7 o kadar uzun süreye atıyor mu gerçekten yani şöyle benim 2 cm de açıklığım var 2 haftadır
seymaa7 Aslinuur benimde 36.haftada serklaj dikişleri alındığında 2cm açıklığım vardı dediğim gibi 39+6da doğdu hiç belli olmuyor kimisi hemen geliyor bazıları sonuna kadar bekliyor😂
Mrskocc İlk cocukta 21. Haftadan 35 e kadar kullandım cocuk 39+2 de doğdu . O da ebenin muayenesiyle doğmuştu yoksa belirti yoktu daha beklerdi . Bunda 34. Haftadayım en baştan beri kullanıyorum bu hafta da kullanıp bırakıcam artık sağ salim doğurursam sana guncel haberi veririm 😅🙈