Hase sıcakların gelmesiyle onu çok iyi anladım ama bebişler doğduktan sonra onlarda bizde rahat edicez üşüdü mü hasta olcak mı demicez hava sıcak olcak iyi düşünelim iyi olsun inşallah vaktinde gelsinler benim doğum 3 temmuz 2 temmuzda hastaneye yatışım olucak allah nasip ederse ❤️