Kızlar selamlar normalde 32. Günde adet olmam gerekiyordu olmadım. 34. Gün bi ovülasyon yapayım dedim pik çıktı hamileyim sandım test verdim negatif. 3 gündür ovülasyon testi yapıyorum pik çıkıyor. Yumurta çatlamıyor herhalde. Ne yapayım ne yiyeyim bir akıl verin lütfen
