Feyzamali33 Kızlar biz geçen hafta cinsiyeti öğrendik Allah’ın izni ile oğlum olacak ilk gebeliğim hareketlerini hissettiniz mi hiç kaç güne bir hissediyorsunuz karnınız nasıl çıktı mı benim hala göbek mi bebek mi olayı var 🥹 sizler ne durumdasınız
Ozge18 Feyzamali33 42 kiloyla hamile kaldığım için doktorum çabuk hissedersin demişti 16+3 de hissettim ilk karın içi yağ ve kas dokusu ile alakalı bir durum 😊
Bltcansu Feyzamali33 ilk hamileligimde zayiftim 17 haftada teknelerini hissediyrdim şuan 2.hamilelik kilolu hamile kaldım hissetmiyorum 🤣
Aylaa123 Feyzamali33 benimde ilk gebeliğim 16 +4 te hissetmiştim ilk şimdi 18+1 iz 3 4 gündür baya hareket ettiğini hissediyorum daha öncesinde nadirdi hala göbeğim çıkmadı ama ben memnunum açıkcası kıyafetlere girmekte sıkıntı yaşamıyorum 😂
Ozge18 Feyzamali33 Şuan 25 haftalık olduk Şuan uyanık uyuyor olduğunu anlayabiliyorum kıpır kıpır . İlk zamanlar özellikle uzanıp dinlenmeye geçtiğimde daha çok hissediyordum .
RumisAlgn Kızlae merhaba benimde haftam sizinle uyumlu benim bi kaç gün önce kanamam oldu bir kere devamı gelmedi hastaneyede gitmedim sizce neden olabilir
Sudesu_1 Feyzamali33 bugün tam 18. Haftaya girdim canım ben 16.haftam da hafif kıpırtılar hissettim ama tam emin olamamıştım belli belirsiz di 17. Haftaya girmem le bir tekmeleri hissediyorum artık hergün hissediyorum sık hissediyorum birde
kardelen54 Benim tam 17+2 karnım belli oluyor artık ama hic kilo almadım hareketleri de 17.haftaya girince hissetmeye başladım ara ara çok hafif oluyor yani hissetmek için özellikle odaklanmak lazım