elifozkann
Ben şuan otobusteyim 24 saatlik yol mesafesi var 3 saattir yoldayım 3 saat içinde 4 defa lavaboya gitmişim sen düşün artık .bu yol nasıl bitecek diye düşünüyorum..eşim şaka yapiyo diyo sana bı bidon alayım yap içine çöpe atarım inerken dedim sen dalga geç 😂neyseki şofore dedi eşim hamile benzinliklerde vesaire durmasını rica etti sık sık durmamiz gerekecegini iletti sagolsun sıkıntı yok dedi ne zaman. Dilerseniz o zamn durdurun uygun bı yerde..
Valla benimde canıma tak etti en büyük şikayetim idrar gebelikten evde artık nerdeyse lavaboya serecem yatagimi