Canan2625 ilk gelişimde kafa daha büyük olduğu için yercekiminden dolayı kafa hep aşağıda çıkıyordu bende panik olmadım değil Dr gülmüştü, yerçekimi kafa büyük demişti. İcerd eo aslında çok dönüyor, sonrasında da mesela benim bebek 21 de enson kafa yandaydi karnımın 21-25 arası döndü kafa aşağı daha 25 ten sonra asla ne kafa sırt bacaklar yer desitirdi asla yani surkeli aynı pozisyon yine tedirgin oldum erken mi doğacak diye Dr da rahimnagzi uzunluğu normal sorun etme dedi 🤷 geçen hafta 36 da kontrol vardı bir tık kanala artık girmis dedi , kormayin yani☺️