tugba45-t Allah yardımcınız olsun , süreç çok zor inşallah 3 embriyodan sağlam gelen olur , ama keşke bukadar deneyip bu üzüntüleri yaşamadan genetik li tüp bebek yaptrsaydiniz anne olarak çok yipranirsiniz. Maddi açıdan tüp bebek çok zorluyor insanı biz 3 tüp bebeğin borcunu daha yeni bitirecegiz her seferinde yeniden bir tedavi olduk embriyo felan dondurma da olmadı , belki bu 3 taneden birtanesi iyidir tutunur bir tane olsada yeter diye düşünüyorum, bizde okadar cabaladik uğraştık ama hiçbiri tutunmadi ve genetigede uygun değildi embriyolar , en son tedavide bir tane tutundu doğuma az kaldı sağlıkla gelsin birtane olsun bizim olsun diyoruz birdaha tedavi düşünmüyoruz , dua edin bol bol Allah’ın hazinesi sonsuz inşallah temiz gelenler olur embriyolarinizdan