Kızlar doğuma az kaldı 34 haftalık hamileyim bugün itibariyle bebeğime bebek bezi bakıyorum ama bazıları o kadar ucuz ki sleppy gibi molfix gibi ama bebeğim yenidoğanken pişik olmasından da çekiniyorum Prima almayı düşünüyorum ama o da çok pahalı yenidoğanken Prima kullanıp sonradan daha makul fiyatlı bi beze mi geçsem önerileriniz var mı?