Basak Arkadaşlar çok yeni hamileyım 5+5 ilk kez progestan fitil kullandıktan sonra geri geliyor iki gündür.. ve kasıklarımda çok ağrıyor. Sizce Progestanın uzanmama rağmen akması normal mi sizde nasıl oluyor durumlar
prens_prenses_annesi Basak fazlasi akiyo bnimde oyleydi gece kullan onu en guzl sonucu oyle aliyosun kullan uyu gece
cLearQueen Basak yatmadan once kullan ve kullandiktan sonra ayaga kalkma. Cok akmamasi lazim ittirebildigin kadar ittir
Basak Ayliz_bebek cLearQueen prens_prenses_annesi Evet normalde hiç akmazdı Şuan kaşık ağrısıyla gelince fitil geri korktum doktor sıcaktandır diye yazmış ama hiç başıma gelmedi korktum açıkçası
prens_prenses_annesi Basak korkma bisy olmaz banada kasik agrim icin vermisti geceleri at uyu w 3 gunde kesiliyo agri ben o fitil sayesine hic kasik agrisi yasamadim