lilyum_ düşüğün arkasi çabuk gelir derler eski insanlar benim arkadaşım iki aylık bebeğini kaybetti 6 ay dolmadan Bi daha hamile kaldı birde şimdi doğurdu bile kızı oldu yani daha çok yeni subat ayı daha yeni geçti ovulasyonla takibe devam edin birde şöyle düşünün evrene pozitif enerji verin ben gebe kalabiliyorum ben bunu Bi kere yaptım tekrar yapabilirim diye burda hiç bir kere bile pozitif göremeyen insanlar var canım