Herkese merhaba 13 +2 haftalık gebeyim dün akşam başlayan kanamalarla kendimizi acilde bulduk serumlar iğneler falan çok şükür iyiyiz az önce muayene olduk hiç bir sorun yok kanamamız durdu geçen hafta doktor kontrolde kız demişti bir oğlum var bugün kesin olarak erkek olduğunu öğrendik 🫠🥹 hepimiz çok şaşkınız ama gayet iyiyiz çok şükür Rabbim tüm bekleyenlere nasip etsin 🌸