Nur3838 Kızlar kan pıhtılaşması var bende henüz gebeliğin başındayım dün coraspin kullanmayı unuttum kan sulandırıcı iğneyi vurunmuştum ama . Sizce bi zararı olmuşmudur pıhtılaşma olmuşmudur🥺🥺🥺
Nur3838 cLearQueen Öylemi teşekkür ederim🥺🩷 iğneyi vurundum zaten ama hap sonradan geldi aklıma. Doktorda kan pıhtılaşması sorunu olanlarda çocuğun tutunacağı yere kan pıhtısı olur tutunamaz demişti o aklıma geldi korktum