ElifAbr Elele seffaftan biraz daha koyuydu benimki canım tam bembeyaz süt degildi. 35 haftalk olacağım Perşembe günü ilk defa dün gece geldi bir iki damla belki devam etseydim gelirdi ama gerek yok fazla da uyarmamak gerek🙂
Elele ElifAbr ben de çok uğraşmamaya çalışıyorum öyle benden de bikaç kere geldi ama şeffaf geldi çok az bi ara da kendi kendine kurumuştu gelip doktora sormayı da unutuyorum her seferinde 🙈
Seymaemre Eyser49 normal dedi cnm basta korktm erken doğummu yada bitermi doğumda gelmezmi die sordm yo normal bazi gebelerde olur dedi
Sinemiraz Benim de her iki göğüs ucunda yaralar oluştu bugün muayenede doktoruma gösterdim sütün akmış dedi ben de çok erken değil mi dedim 30+2 deyim bu arada. Fitokrem ya da lansinoh önerdi
tazecikanneee Snmrzgr0 yani bi risk sıkman rahmini uyarıyor tabi sürekli sürekli sıkman uyarır bi kere sıktıysan sanmam bisey olacağını ama sürekli uyaran verirsen tetikleyebilir
Snmrzgr0 MelekMervertlek ben her zaman masaj yapıyorum ama doğumdan sonra sütüm gelsin diye bide şimdiden nemlendiriyorum çatlak kremiyle göğüslerim yara olmasın diye🤷
MelekMervertlek Snmrzgr0 masaj yapmadan sürün ne sürecekseniz göğüs ucu uyarıldığında doğumu tetikliyor