Filiz35 Kızlar doğum kanalına girmemiş oğlum kilosu 3400 olmuş ne zaman ya da ne yaparsam doğum kanalına girer yardımmm😒
Hbsanneoluyo Filiz35 çömelirsen pozisyon alır inşlh bazı bebekler tam doğum zamanı alıyormuş pozisyonu
Gozdemomy Filiz35 aynıyız canım birsürü hareket yapıyorum bir an önce gelsin diye kilosu 3705 4 kiloyu gecerse sezeryan olabilir diyo doktor 😔
sonsuzmasalim Filiz35 bendede 36 haftalıkken girmemişti daha doğum kanalına ve kilosu 3200g olmuştu. bugün 38 haftalık olduk cuma günü kontrolüm var inşallah girmiştir artık doğum kanalına 🙄☺️
Filiz35 Hbsanneoluyo çok hareketliym çömelme falan yapıyorum inşallah girer canım çok kilo almadan normal olsun istiyorum nasip olursa inşallah
Filiz35 Hbsanneoluyo Aminnn canım Allahım razı olsun çok teşekkür ederim nerde varsa Rabbim yardım etsin doğum zor 💕
Gozdemomy Filiz35 😔 ne yesem yarıyo anlamıyorum ki insallah tam 4 olmadan doğar ama imkansız 1 hafta olucak en son gittigimden bu yana her hafta 250 gr alıyorsa vay halime
Skose Bebeğim pozisyonu önemli olan döndüyse kanala girmesi çok mühim değil benim 2. Doğumumda neredeyse Doğuma yakın doktor suyumu patlatınca kanala yerleşti bebeğim