Zeliha1818 Merhaba 18+4 haftalık hamileyim göğüslerimden sarı sıvı gelmeye başladı normal mi acaba bilgisi olanlar yazabilir mi
Ecemmm07 Zeliha1818 normal bende oluyor hata yag şeklide su akıyor bi bakıyom kazgım ıslanmış 23+1 bende
yeni-annelik Zeliha1818 benimde aynı sizin gibi sıvı geliyor normal mi acaba bende çok korktum daha doktor kontrolümede var siz sordunuz mu acaba
Ecemmm07 Zeliha1818 İnşallah olmaz canım benim anlıyorum seni benimde 8 yıl sonra oldu senin gibi korktum etrafım bide uygulamda söyüyodu olur süt bile gele bilr normal
elmaelmaelma Zeliha1818 normal ama göğüslerini sıkmaya boşaltmaya falan çalışma. Bir de eşinle ilişki esnasında da göğüslerinin pek uyarılmaması gerekiyormuş
Zeliha1818 Mst12 Benimde bayram sonrası detaylı var o zaman soracağım ebe ye sordum oynama dokunma emzirme sütyeni yada dolgusuz sütyen kullan dedi
Zeliha1818 yeni-annelik pazartesi günü gideceğim ama normal diyolar doktoruma da soracağım buraya yazarım inşallah
Tutaste_ Benimde sutyen ıslanıyor 23. Haftadayım 19 dan berı boyle geliyor sıkma dedıler bana sıkmıyorum kendı geliyor