ozgese-s 5 ay önce deri altı implant taktırdım ilk oğlum 5 ikincisi daha 1.5 yaşında implant hormon salgıladığı için adet düzensizliği vs. Yapar dediler ben adet olmadım marttan sonra ilaçlar kullandım adet söktürücü falan. 3 hafta önce evdeki kedimden tiksinince bir sorun olduğunu anlayıp test yaptım hepsi pozitif şuan 11 haftalık hamileyim Allahın mucizesi ne diyelim birde 3. Benim 🥲 başta aldırıcam asla doğurmam falan dedim ama kalp atışı vardı vardır allahın bir bildiği verdiyse onu kolaylığını da verir 🙂↔️