Merhabalar herkese sat 4 mayıstı, reglimden 2 gün önce yani 1 haziranda 18,65 beta hcg ile hamile olduğumu öğrendim. Sonraki 2 günde bir sonuçlarım
50-86-138 şeklinde bu artış sizce normal mi ? Perşembe doktor randevum var fakat içten içe telaşlanıyorum şuanda 4+5 teyim dünkü değerim 138 olan