Denizdnzdnz Hafta kurban bayramına denk geliyor memlekete gidecez. Dönüşte seminer var. Ben çalışabilir raporu alacaktım bir iki hafta doğumdan sonraya atar diye. Sonra da temmuzun başı gibi tekrar memlekete döner dogumu orda yaparım dedim. O zaman da 34. Hafta felan olacak. Sizce git gel mantiksiz mi yolculuk tehlikeli olur mu. Çalışamaz raporu alıp gideyim geri dönüş yapmayın mi
Rabiul Denizdnzdnz öğretmen değilim ama doktorunuz sorun yok dediyse sıkıntı çıkacağını sanmıyorum 3-4 saat uzun değil mola vererek gidebilirsiniz bence