Crnsln Ultrasona göre geriden söylüyodu doktor. Bende korkuyodum kakasını yapar diye. Sık sık takip ediyoduk ama doktor bişey demiyodu pek. Tam 42 haftayı doldurduk suyum geldi suni sancı ile normal oldu. Kısmeti öyleymiş demek ki çok şükür bi problem olmadı. İnşallah sizde yaşamazsınız 🤲🏻