fatos41 40+2 olduk ikinci dogumum olacak şehir hastanesine gidiyorum, bebekte ve bende herhangi bir skntı yoksa 42ye kadar bekliyorlar mı?
fatos41 Edaa01 oglumuda suni ile doğum yapmıştım 40+0da suyu azalmıştı bunda bekliyoruz bakalım yarın gideceğiz doktor ne diyecek tamda bayramda 41 oluyoruz. Ben kendim istesem suniyi yine de 41i beklerler mi devlette bilginiz var mı bayrama da kalsın istemiyorum