Kızlar ben 30+6 haftalık hamileyim.Bebegin hareketleri 3 gündür yok denecek kadar az.Çok minik hareketler o da uzun Aralıklarla..Çikolata tatlı falan yiyorum bir defa ya şiddetli vuruyor ya vurmuyor.Ve bir düşüğüm de var o yüzden korkuyorum sizde böyle miydiniz? Normal mi korkuyorum