helinky Kızlar günaydın 25.haftaya girdiğimden beri geceleri çok şişiyorum sabah kalktığımda ellerim ayaklarım balon gibi oluyo başına gelen var mı sebebi nedir yada normal mi acaba
ozguyos1_ helinky bende gebeliğimin baiından beri şişiyordum 25e girdiğimden beri sabahları çok yorgun uyanıyorum hiç dinlenmemiş oluyorum😩
ddefnos helinky benim herseyim normal tansiyonum idrarın falan tuzda aşırı tüketmiyorum ama 22.haftada yüzüklerimi bile çıkardım oglumda böyle olmamistim ama kız bebek hamileligi çok farklı ya da yaşla ilgili bilmiyorum şimdi bide sıcaklar geldi sistikce siliyorum sanki😪
helinky meeese tansiyon yüksekliğini gebeliğimin başlarında yaşıyodum ama sonrasında hep normaldi kaç sabahtır ölçtüğümdede çok hafif düşük çıkıyo 9 10 falan
helinky _Minik_ şuan memlekette ailemin yanındayım doktor kontrolüme bayramdan hemen sonra gidicem umarım bi sıkıntı olmaz ozamana kadar