amine4444 seweyt seweyt ilk dogumum 37+1 sabah uyandım çişe ayaga kalktım su gibi aktı gitti durduramıyorsun
Ranipcneg Allah analı babalı büyütsün canım 🤲 Bende 37+3 normal doğum yapmayi düşünüyorum hayırlısı ile sabırsızlıkla bekliyorum