Kızlar 39+4 oldum, her geçen gün ayaklarım ve ellerim daha da şişiyor, ayaklarımın üstüne zor basıyorum tuvalete zor gittim, ayakkabıyı geçtim terlik bile girmiyor, ellerimi de yumruk yapamıyorum, böyle olan oldu mu korkmaya başladım, doktora mesaj attım da cevap bekliyorum, 2 günde 3 kilo almışım o kadar ödemden