eliffff34 Kızlar uygulamaya göre 4 hafta 6 günlük hamileyim doktora gitmek için erken mi beklemeli miyim araya bayram tatili gireceği için bayramdan önce gitmek istiyorum
hamileyimkiben eliffff34 çok erken , bende 4 haftalıkken anladım 5+2 de gittim neden geldin çok erken dedi :) 6 dan sonra gidersen kese görünür
Mesen eliffff34 gebelikten eminsen gitme çünkü şuan hiç bişey anlayamazsin 2 hafta sonra gidersen keseyi de bebeği de kalp atışı da duymuş olursun boşa gitmemiş olursun
Rabiul eliffff34 4+3 de öğrendim 5+3 de doktora gittim doktorum kendisi çağırdı keseye bakalım dedi. 6+3 de kalp atışını ve minik fasulyemi gördüm. İçinde kalmasın gitmek istersen perşembe , cuma gibi gidebilirsin
Ervaidil eliffff34 daha erken canım beta 340 dı dayanamadım gittim kese görünmedi bu cuma gidersen görebilirsin :)
Rabiul eliffff34 evet canım gördüm karından gördüm , ama gidersen sıkışık git görüş açısı daha iyi oluyor
Ummu__Meryem eliffff34 hayir 6haftada gel dedi gittim 3haftalik betaya baktirdi ben tabi cok erken ogrendim hamileliyimi 417.64cikti ama ulturasonda gozukmedi
Ebruyi eliffff34 bence çok erken ben geçen cuma gittin 5+5 dedi haftaya gel dedi bayramdan önceki güne al o zaman kadar kese daha iyi gözükür
Curious Bende 4+2′deyim, doktora 6+4′te gideceğim. Boşuna erken gitmeye gerek yok dedim, çünkü şuan zaten hiçbir şey görünmeyecek. Gitmişken kalp atışı da belki duyulur diye düşünüyorum, 6+4′te
Cimenn1223 eliffff34 erken canm gitme gidrsen de göremezsn 7 de net görülmeye başlar sagliksz diyip moralini boza bilir acele etme pişman olursun o bayrami da zehir eder bir olumsuz konuşmasi
eliffff34 Cimenn1223 çok teşekkür ediyorum aslında göremeyeceğimi biliyorum ama en azından kan testi vermek istiyorum değerlerim ne durumda diye çok kararsızım
Cimenn1223 eliffff34 bebegm saglik ocagina vere bilirsin bunu doktoruna gittign zaman sana direk ztn bunu sorucak betan kacti digcek