Test yapıyorum 2hat çıkıyor anında kızarıyor selik çizgi. Dün doktora gitdim doktor baktı hamile deyilsin dedi kan analiz ver demedi USM’dan baktırdı hamile deyilsin dedi bugün adet günüm henüz olmadım bilemedim nasıl edeyim. Böyle durum yaşayan varmı?
Bide 2gün önce ateşim falan çıkmışdı şimdiye dek çok halsizim.