Gunlukrutinim evet cok ince bir cizgi var ama gebelik var diyemem 5 gün önce aynı çizgiyi bende gordüm artar belirginlesir cizgi dedim giderek yok oldu simdi reglimin gelmesini bekliyorum. Teste devam edip konrol et varsa giderek belirginlesir yada direk kan verip kan takibi de yapabilirsin