Kymetnur Kızlar günaydın. Bugün transferimin 6. Günü. Lavaboda tırnak ucu kadar kan geldi ve acayip şekilde adet oldum olucam hissi var. Transferim tutmamış adetim başlıyor olabilir mi. Başına gelen oldu mu ?🙁
minnosbirkiz Kymetnur yerleşme kanaması olabilir, ilaçları kullanırken regl olunmuyor diye biliyorum ve hamileliktede regl olacakmış hissi oluyor, ayırt etmek biraz zorlaşıyor o yüzden, eğer 5. gün embriyosu ise erken gebelik testi deneyin isterseniz 🥰
Semakeles61 Kymetnur ilaçları kullanırken adet olunmuyor ilaçlarınıza aynı şekilde devam edin istirahat edin tutunma lekesidir inşallah
Kymetnur minnosbirkiz ayy çok teşekkür ederim içim rahatladı. O kadar üzüldüm ki anlatamam. İnşallah dediğiniz gibidir 💜💜💜 3. Gün embriyosu. Benimkiler erken bölünmüş 3 te dondurmuşlar. 2 embriyo transfer edildi. Çok korktum ama tam da adet günüm geldi. Dedim olmadı heralde.
Kymetnur Semakeles61 çok teşekkür ederim gerçekten içim çok rahatladı. Adet günüm olunca korktum. Hep alışmışım çünkü aşılamada yumurta tedavisinde gününde adet olmaya. Bunda da aklım çıktı 🥹🥹💜💜
Semakeles61 Kymetnur çok stresli endişeli süreçlerden geçiyoruz rabbim kolaylık versin devamı gelmedi değil mi daha
Kymetnur Semakeles61 yok yok gelmedi çok şükür. Böyle minicik bi kanamaydı. İçerden geldiğini biliyorum ama. Acayip şişkinlik var. Sanırım adet günüm geldiğinden oluyor. Gerçekten çok stresli beklemesi zor ama bi o kadar da keyifli bir süreçmiş 😍😍 rabbim sonunu güzel eyler inşallah 💜💜🥹🥹
Kymetnur Lalaydnn sizin kaçıncı gün embriyosuydu acaba. 3. Gün embriyosunda olsa da çıkmaz diyorlar ama. Ben de beklemek istiyorum açıkçası test gününe kadar acele etmek istemiyorum. Negatif görürsem çok üzülürüm 🙁🙁💜