Byzsf41 Ben temazsız ateş ölçer kullanıyorm markası aklımda degil medikalden almıstk ama kesnlkle temazsz ates ölçer cunkı doger türlü zor oluyor kulaktan ölçenlern fazla ölçtugunu soylemıstı medıkalcı oyuzdn alından ölçüyor bızım kı ama en ıyısı sanırım braun 💙👣😊