Sena9600 Yattığımdan beri sürekli sıkışıklık hissiyle tuvalete kalkıyorum yeni çıktım bi dakika sonra yine sıkışıklık yine gidiyorum ilk gebeliğim olduğundan bilgisizim su gelmesi veya doğum habercisi olabilir mi?
susaMom_ Sena9600 Bunu yazdığına göre farklı bir sıkışıklık hissediyorsun sanırım çünkü bende hep sıkışığım tuvalete gidiyorum sürekli belki doğum kanalına girmeye çalışıyor olabilir bebiş doğum habercisi değildir
Sena9600 susaMom_ evet farklı normalde de sık tuvalete çıkardım ama bu ilk oluyor tuvaletten odama gelene kadar tekrar tuvalet ihtiyacı duyuyorum o yüzden acaba dedim bi hani su gelmesi falan olabilir mi
susaMom_ Sena9600 Genelde su gelince tutulmuyormuş idrardan farklı bir şeydir mutlaka benimde ilk gebeliğim baş geliş duruyor sürekli baskıdan dolayı sıkışıyorum