Btlbet Ben 6 haziranda sezeryan oldum spidural dedim doktoruma nie hala bitmedi bebegimi aldı dediki rahım agzı yapısmıs onu dıkıyorum korkulucsk birsey yok dedi.amelıyatlarda olur dedi vwr mı durumu yasayan.bir an tırstım ama ne oluyor dedim
mrv2505 Btlbet canım ben de 5 inde yaptım benim de avr ağrılarım. Tamam yalnız kalkabiliyorum yürüyorum ama dikiş yerim daha aciyo normal bende daha çok yeniyis
Nuib Btlbet benim ucunce sezeryanimdada Dr için yapışmış demişti çok agriili bir süreç geçirdim sonrasında hastanede birgün daha sonrasında rahatlamıştım ama yani uzun surmuyo bı ağrın varsada ama bunyeden bünyeye değişir bu iyileşme süreçleri şimdi dorduncuye hamileyim bakalım neler olacak🙊
Btlbet Aytlkya dis yerlerim acıyor.benim sormak istedigim bu rahim agzı yapısmıs var mı durumu yasayan nedir ne drgıldır
Tugce889 Btlbet rahim ağzı yapışıklığı olmadı ama 10 güne kadar ağrılar normal ben 10. Günde tamam geçti demiştim diye hatırlıyorum.
Aytlkya Btlbet rahım ağzı yapışma konusunda bi bilgim yok ama ağrınızın olması çok normal bende sezeryanlıyım 17 gün oldu şuan herhangi bi ağrım vs yok ama 1 hafta ağrım yanma sızlama vs bende yaşadım bu normal bi durum içinizin rahat etmesini istiyosanız 15.günde kadın doğuma gidin isterseniz ben öyle yaptım
Btlbet Tugce889 zaten doktorum bebegi aldı ben cıkmayınca anladım ne oldu die.ameliyat esnasında olabilir dedi .umarım bi sorun olmaz bende sasırdım cunkü
Btlbet mrv2505 aynen kolay degıl tabi ameliyatımız bende kendim kalkıyorum ayakta islerimi hallediyorum ama acıyor tabi biraz