Kızlar merhaba 27 haftalık gebeyim kızım olacak ilk hareketini 14.haftada falan hissetmeye basladim su an da aşırı hareketli bazen korkuyorum sabki karnımı delip cikacak gibi o kadar sert ve hızlı hareket ediyor bu korkulacak bir durum degil dimi sanki cok hareket edince kesemi patlatip dogumu baslatirmis gibi falan geliyor 😂