Ayliz_bebek Hamilelik varmı sizce kızlar transferin 9 gününe göre baya silik sanki testin hassaslığı 25UlG bu arada 😏
Basak Ayliz_bebek ayy bayağı belli canımmmmmmmm var vaaarr benım bile erken gebelik testinde ancak bu kadar belli oluyorduuuuuu:))) Hayırlı olsuuunnn
Ayliz_bebek 4949zilanerturk ZeynepDuru17 MeryemE97 MeryemE97 cocukhasretim Basak cigdemusta07 Hepinize teşekkür ederim kızlar inşAllah dediğiniz gibidir hayırlısı ile hamileyimdir 🥲🤲🏻 Buda testin kurumuş hali şimdi çektim 🥲
MeryemE97 Bende bundanda az dı 1 hafta sonra doktora gittiğimde 2 bucuk aylık olduğunu öğrenmiştim bence hamilesinn İnşALLAH öyledir 🥰
cigdemusta07 Ayliz_bebek hayırlı olsun var bendedir böyle çıkmıştı 9. Günü 10. Günde bidaha yaptım tam çıkmıştı 😊