betularti1 Kızlar merhaba Çok sancım var doktorum yatış verdi. Ama hiç açılmam yok. Sancı çekiyorum sadece. 37 haftalık gebeyim ama bebek biraz önden gidiyor. Açılma olması için ne yapmam gerekiyor
Seysamm betularti1 merdiven inip çık canım plates topu vs de çok yardımcı oluyor. Benim de tam tersi açılma var sancı va hiçbir şey yok bekliyorum
Dudu123 betularti1 benimde 1 haftadır dogum sancim var acilmam yok doktorum 12 sinde alalim dedi bekliyorum bende 37+2 yim
Zehrayenianne betularti1 pelvis kemiklerini çalıştır squat yap çömel kalk inşallah açılır Allahım yardımcın olsun 🤲🏻
betularti1 Seysamm Allah yardımcın olsun sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Günlerdir sancım var açılmam daha 2 cm olmuş ilerlemiyor. Her şeyi denedim olmuyor
betularti1 Dudu123 aynı durumdayız demek ki. Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim. Benim sancılarım çok artmaya başlayınca yatış verdi doktor bakalım ne olacak
aysenn61 Sanci dediğiniz nasıl birsey. Bende 40+4 deyim Bir saat içinde 15 dk aralıklarla belime ağrı vuruyor bir de karsıklarım kasılıyor 😪 yalancı sancı mı yoksa sancılarım mı başladı anlamıyorum
betularti1 aysenn61 aşağı tarafta baya bir baskı oluyor. Refik sancısı gibi ama daha şiddetli. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebişleri ♥️