Seysamm Ofelya_1 ben asla anlamadım ya bi gittim doktor 6 cm dedi nasıl amlıyorlar ben de merak ettim üstte kalsın
Ofelya_1 Seysamm ay bu aslında iyi bir şey değil mi sancısız ağrısız direk altı santim açılma sanki kademe atlamissin gibi 😂benim de ilk gebeliğim 35+4 olduk bugün altta batma ve kasilmam çok oluyor da açılma tam olarak nerde oluyor ne bilim doktorlar nasil kontrol ediyor hiç bilmiyorum
Seysamm Mommelike yok ya hiç hissetmedim şimdi pazartesiyi bekliyorum hala da hşssetmiyorum sadexe yatakta dönerken falan özel bölgemde ağrı oluyır baya ama ondan mı sebep bilemedim
Ofelya_1 Seysamm bir de bazen idrar yapma isteği gibi tuhaf bir şey oluyor anlık sanki çok sıkışmışım gibi ama herhangi bir akıntı ıslaklık da olmuyor acaba açılmayla bir ilgisi var mı
Seysamm Ofelya_1 ay inşallah iyi bir şeydir valla korkuyorum bende 6 cm ile evdeyim ya bi anda hızlanırsa nasıl olcak falam diye anlamadım valla
Ofelya_1 Seysamm inşallah sorunsuz ağrısız mis gibi bir doğumun olur sağlıkla alırsın kucağına bebişini
Seysamm Lavinya21 evet bugün de gittim stres içimde bekliyorum çünkü açılma aynı sancı vs yok diye gönderdiler yine
Lavinya21 Seysamm aşkım haftanda tamam senin nasıl 6 santimle yatış vermediler devlettemi doktor git dedi
Seysamm Lavinya21 yok özel hastane istanbulda. Bi de hep forumda okuyorum 5 ten somrası hızlı ilerler falan yazmış herkes dünden beri onları okuyorum varya ayağa kalkmaya korkuyorum valla. Kimsenin de aynı durum gelmemiş başına öylece bekliyorum anlamadım
Lavinya21 Seysamm aşkım acemi doktora mi denk geldin anlamadm 3 santim açılmayla yatış verirler ya genelde çok şaşırdım vala
Seysamm Lavinya21 ya ilkini de onda doğurdum aslında baya kendimce güveniyorum ama bilemedim amaç ne neden yolladı bana şey dedi su gelişi, nişan denilen hafif kanama ya da ağrı hissedersen hafta sonu gel yoksa pazartesi alırız 7 de gel dedi.