Kızlar selam ben daha önce 4 ilk tüp bebek denemem de 1 yani toplam 5 düşük geçirdim ve çalışıyorum 40 günlük tek hekim raporumu maalesef doldurdum yakında ikinci transferim olacak ve iznim yok tek hekim raporu da alamam heyet almam gerekiyor sadece heyet alabilirim benim gibi aynı durumu yaşayan oldu mu fikir verin kafam aşırı karışık işim ağır iş