Mercimekannesi45 24 hafta sanki bitmek bilmedi bu zamana kadar iyiydi ama artık zaman geçmiyor gibi sıcaklardanmi acaba siz nasıl hissediyorsunuz
metemom_ Mercimekannesi45 kız benimde 20.haftalar bitmek bilmedi ya 29+4 deyim bıktım artık 30. Haftaya geçmek istiyorum bir an önce
BADE38 Mercimekannesi45 Valla benim için de bu hafta öyle oldu 26+6 haftalıgim bi 30 göremedim gibi ama sağlıkla ilerleyelim inşallah ☀️☀️☀️☀️
Mesen Mercimekannesi45 ay benimde 20-25 arası hiç geçmedi zaman çok uzadı resmen şuan 29+1. Son 9 hafta diye kendimi teselli ediyorum sıcaklar gerçekten çok fena bulantıcı durulmuyor çok zor Allah yardımcımiz olsun
nur-can621 metemom_ 37+2′den yazıyorum buralar daha kötü gelmeyin ödemden patlatacak gibi bacağımla birlikte yazıyoruz
Mercimekannesi45 sunashn50 o felaketten bende istiyorum benim bir önceki gebeligimde kaybim var 21 haftada buna sağlıkla kavuşmak çok istiyorum
Mercimekannesi45 rabiksu06 otuzu sagsalim görelim inşallah🥰sizde biz otuza ulaştığımızda kavuşmuş olursunuz
Liyamm1 Mercimekannesi45 aslinda benim için ilk zamanlar geçmezdi simdi ise hizli geciyor 38+2 olduk 😂🥹
Mercimekannesi45 nur-can621 😬😬 Allah’ım yardımcımız olsun illaki gelicez gelelimde kavusalim bebeklerimize