Momlia Merhabalar 38.haftaya girdim ama yaklaşık 1 aydır el ayak şişmesi yaşıyorum en dayanılmazı da sağ elimin parmak uçlarında uyuşma var ve açıp kapatırken zorlanıyorum bir şey sıkarken baş parmağımın iç kısmı avcumun içi çok acıyor bunları yaşayan var mı? Nedeni nedir sizce nasıl geçti?
gulistan22- Momlia benimde var 30 haftadayım 1 haftadır ellerim uyuşuyor parmaklarım da öyle doktora sordum ödem dedi çok tuzlu yeme dedi
Eko93 Momlia ben tuzlu pek yemeyen biriyim ama 30.haftadan sonra bende de olmuştu, yine de tabi yediklerinize dikkst edin ve bol su icin
alparslan21 Momlia sizde benim gibi Karpal tünel sendromu olmuşsunuz sizin yine doğuma yakın başlamış benim 2 ay oldu . Çözümü yok inşallah doğumdan sonra geçer diye bende kendimde Umut ediyorum
Momlia gulistan22- sanırım tuzlu yiyorum bende tam anlamıyla tuzsuz yiyemiyorum ama böyle çekmekten iyidir tuzsuz yemek 🥹
gulistan22- Eko93 doğumdan sonra geçer diyorlar doğru mu acaba çünkü bütün yaşam kalitesini etkiliyor bu uyuşukluk bürün gün uykuda felan
Momlia gulistan22- kesinlikle zorlanıyorum bir şey tutamıyorum sıkamıyorum özellikle sabah kalkınca bükemiyorum umarım doğumdan sonra geçer
Momlia alparslan21 şuan bir çözümü yok mu hayır yani çok su da içiyorum tuzu da yavaş yavaş azalttım bir araştırayım bu sendromu size de çok geçmiş olsun umarım hemen geçer 🥲
elisam1206 Momlia ilk gebeliğimde yaşadım bunu 35. Haftalarda ödemden kaynaklı ve doğumdan 1 ay sonra geçmişti ödem gittikçe o uyuşukluk gidiyor
Pinar0626 Bende 20. Hafta başladı karpal tunel sendromu kaşık bile tutamıyordum. Sıfır tuz, sürekli su içiyorum ama ödemim çok fazla asla geçmedi. Şuan 33 bitiyor atel bileklik kullanıyorum o zamandan beri. Çok zorlanıyorsanız bileklik kullanın faydası oluyor
Momlia Pinar0626 kullanmaya başlayayım doğumdan sonra da devam ederim.Söylediğiniz gibi bir şeyi tutmakta çok zorlanıyorum geceleri daha da şişiyor sanki 🤦🏻♀️ sizinde erken başlamış geçmiş olsun 💐
Pinar0626 Momlia teşekkür ederim 🥰 evet doğumdan sonra da 1 ay kadar kullanmam gerekiyormuş geçmezse ameliyata kadar gider dedi doktor 🤦🏻♀️ benimde geceleri parmaklarımın acısına uyanıyorum çok değişik birşey, size de çok geçmiş olsun