Duranb bizim evde bir oglumuz var(evcil sevgili😍) onun icin almistik arcelik buharika diye esim karcher diye cok diretmisti yok en iyiside suda buda diye dinlemedim iyikide dinlememisim canta gibi koluma takip gezdirebiliyorum cok rahat daracik yere bile giriyoruz ve gercekten mis gibi oluyor evimi supurdukten sonra kisin ayda bir yazin 15 gunde bir mutlaka evi buhar makinesiyle dezenfekte ediyoruz cok daha kaliteli bir yasam alani oluyor daha az mikroplu. Bu arada bu makineyle camlari filanda silmek mumkun ekstra bir hayli aparati var tavsiye ederim.