Edaklc daha çok erken. 3. Gün embriyosu hemen çıkmıyormuş. Hiç stres yapma. Zaten belirti aramayın herkesin vücudu aynı değil diyor doktorlar. Bende arada kasık ağrısı oluyor. Bide sırtım ağrıyor o kadar. Benim test günüm de ayın 14 ü. Cumaya kadar bekleyelim birbirimize güzel haberler verelim inşallah 💜💜🥹🥹